گروه انسانهای سبز "صلح و عدالت برای زندگی"

غیر سیاسی، دولتی، مذهبی و قومی با هدف گسترش فعالیتهای انسان دوستانه و زیست محیطی در جامعه و معرفی گسترده تر تاریخ، فرهنگ، صلح و نوعدوستی ایرانیان که ریشه در اندیشه نیاکانمان دارد


سوسوی فانوس در تاریکی از تیزی شمشیر برنده تر است، پس در نبرد با تاریکی شمشیر نکشید فانوس بی افروزید تا فروغ فانوس ها تاریکی را نابود نماید.

5 ورزش خوب برای کاهش وزن

یکی از راه های مفید برای کاهش وزن تمرینات ورزشی می باشد. 

اما بهترین تمرین ورزشی برای کاهش وزن چیست؟

در این مطلب 5 نوع از بهترین تمرینات ورزشی برای کاهش وزن را معرفی می کنیم.

پیاده روی یکی از ساده ترین برنامه های ورزشی برای کاهش وزن است، شما برای انجام این کار به وسیله خاصی نیاز ندارید فقط یک جفت کفش راحت و زمان مشخصی از زندگی پر مشغله خودتان را نیاز دارید.

اما پیاده روی تأثیر کمی بر کاهش وزن خواهد داشت، هر چند که فواید زیادی دارد و ریسک آسیب خیلی کمی دارد، به عنوان مثال یکی از بهترین گزینه ها برای سلامت قلب شماست.

پیاده روی با سرعت ۶ کیلومتر در ساعت برای سوزاندن کالری بین ۵ تا ۸ کالری در هردقیقه کافیست.

شنا کردن یکی دیگر از بهترین تمرینات ورزشی برای کاهش وزن است.

این ورزش می تواند ۴۰۰ تا ۷۰۰ کالری را در ساعت بسوزاند و می توان گفت یکی از راه های کامل برای کاهش سریع وزن است.

شنا توسط کارشناسان نیز برای کاهش وزن توصیه شده است زیرا تمامی عضلات بزرگ مانند شکم، کمر، بازوها و پاها را درگیر می کند.

دوچرخه سواری یکی از فعالیت های است که محبوبیت زیای دارد، گذشته از متنوع بودن این فعالیت، دوچرخه سواری یکی از گزینه های کاهش وزن است و در سرعت کاهش وزن نیز در زمره ورزش های است که باعث کاهش سریع وزن می شود.

دوچرخه سواری در خارج از منزل بهتر از منزل یا باشگاه ورزشی است، اما این بدان معنی نیست که نمی توانید از دوچرخه ثابت استفاده نکنید، دوچرخه ثابت نیز می تواند همان تأثیر را داشته باشد.

اگر مسیر محل کارتان را می توانید با دوچرخه طی کنید از این تمرین بطور روزانه تا محل کارتان استفاده کنید با این روش می توانید بدون صرف زمان اضافه کالری بسوزانید. ۳۰ دقیقه ورزش با دوچرخه ثابت برای کاهش وزن را مطالعه کنید. 

دویدن نیز یکی از بهترین راه های کاهش وزن، افزایش سلامت عمومی بدن، لاغر شدن پاها و خوش فرم شدن پا و عضلات باسن است. 

دویدن می تواند در مدت کوناهی به کاهش وزن شما کمک شایانی کند.

یک جفت کفش ورزشی و لباس ورزشی مناسب، حالا می توانید دویدن را شروع کنید، تا هم از مزایای آن لذت ببرید و هم از شر وزن اضافه راحت شوید!

طناب زدن بپرید و انرژی مصرف کنید. طناب زنی یک راه بسیار عالی برای سوزاندن چربی های اضافه بدن و لاغر شدن است.

طبق برآورد مؤسسات ملی سلامت آمریکا، هر ساعت طناب زدن با شدت متوسط، حدود ۵۷۰ کیلوکالری انرژی می سوزاند، همچنین تمام عضلات بدن را درگیر تمرین کرده و بهترین راه برای سوزاندن کالری و چربی به روش ساده است.

۱۳ دقیقه طناب زدن و یک دقیقه استراحت، شاید سخت به نظر برسد، اما باید تلاش کنید تا به وزن ایده آل تان برسید. برنامه طناب زدن برای کاهش وزن را پیشنهاد می کنیم.

انتقادات و پیشنهادات (0)

نام :
ایمیل :
وب/وبلاگ :
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد

سخن اول: اینجا ایران است، سرزمین اهورایی و قلب چندین هزار ساله تاریخ دنیا و دارای تمدنی کهن با مردمانی یگانه پرست و صلح جو با اندیشه های انسانی و میهن پرستانه از کورش هخامنشی تا شهید فهمیده و انسانهای بزرگی که برای در احتزاز ماندن پرچم این مرز و بوم کهن جانفشانی ها نمود و زین پس نیز خواهند نمود و اگر هزاران هزار سپاه اسکندر و تازی و مغول به ایران تاخت آورند، ما همچون برف در تاریخ و فرهنگ غنی نیاکانمان ذوب میگردیم تا دوباره...... ادامه

سخن دوم: من از مرز بین کشورها و تبعیض بین انسانها بیزارم، از فقر بیزارم، از بی عدالتی بیزارم، از تبعیض بین زن و مرد بیزارم، از ستم بیزارم، از بند بیزارم، از زنجیر بیزارم، از زندان بیزارم، از کشتن انسانهای بیگناه بیزارم، از هر چه و هر که آزادی  و عدالت را ... ادامه

برگزار کننده تورهای ملی میهنی گردشگران پارسی

رکورددار ایران و دنیا با حداقل 55 هزار کیلومتر رکاب زدن

تبادل لبنک

با شما سبز می اندیشیم و سبز می مانیم